Hvornår må man begynde at pakke?

Selvom der stadig er cirka tre måneder til jeg rejser til Stockholm, er jeg så måtte begyndt at tænke på, hvad jeg skal have med (Det’ løgn, jeg begyndte på pakkelisten den dag, jeg fik at vide, at jeg skulle af sted).

Jeg er klar over, at jeg er nødt til at begrænse mig meget, og det er virkelig en udfordring for en som mig, der elsker ting og tøj og helst gerne ville kunne medbringe hele min lejlighed. Medmindre jeg kan få lokket nogen (Læs: min kæreste eller far) til at køre mig hele vejen til Stockholm, er jeg nok nødt til at forlige mig med tanken om, at jeg kan have så meget med, som jeg selv kan bære. Og her taler vi altså ganske lidt. Én kuffert måske 😦

Heldigvis er jeg blevet stillet mange besøg i udsigt, så mon ikke, at jeg kan lokke nogle af gæsterne til at tage lidt af mit tøj med frem og tilbage, så jeg kan få noget udskiftning i garderoben.

Leave a Reply

