2 måneder endnu

Der er ret præcis to måneder til jeg rejser til Stockholm. Semestret begynder den 21. januar, men jeg har en eksamen den 16. eller 17. januar, som jeg gerne vil have overstået inden jeg rejser. Skulle det gå helt galt, kan den dog klares over Skype.

Selvom jeg glæder mig helt op til skyerne til at komme af sted, er jeg alligevel også lidt bekymret over udsigten til at skulle undvære min søde kæreste. Han støtter mig heldigvis fuldt ud i min beslutning om at tage af sted, selvom han da ikke lægger skjul på, at han hellere ville have, at jeg blev hjemme 🙂
Det, der bekymrer mig, er de mange skrækhistorier, jeg synes, at jeg har hørt, om forhold, der enten gik i stykker eller hang i laser efter at den ene part har været på udveksling. Jeg ved, at den slags aldrig vil ske for os, men jeg er samtidig også klar over, at der skal arbejdes for at undgå det.
Heldigvis ligger Stockholm ikke så langt væk, så det burde være muligt at ses forholdsvis ofte, selvom “ofte” i dette tilfælde nok kommer til at dreje sig om en gang om måneden. Gulp!

P.S. Forresten har jeg fået godkendt mine fag nu. Jeg skal have “Porträtt, mode, modebild”, “Information, propagande, reklam og PR” og “Populärkultur”. Hvad de går ud på, er jeg spændt på at finde ud af 🙂

Leave a Reply

