Nu med bolig :-)

Jeg har fået bolig i Stockholm! Jeg kan næsten ikke forstå det: Jeg skal leje et værelse hos en sød kvinde, der har en lille dreng. Vi skal dele bad og køkken, og så får jeg et okay stort værelse for mig selv.

Lejligheden ligger tæt på centrum og tunnelbanen, så det kunne ikke være meget bedre. Så bliver der altså ingen ildelugtende kollegiekøkkener i denne omgang, men den slags kan jeg også allerede krydse af på livets liste.

Jeg er bare så glad og lettet over at jagten er slut, og nu glæder jeg mig endnu mere til at komme af sted.

 

2 thoughts on “Nu med bolig :-)

Leave a Reply

