Fem-en-halv uge endnu

Der er kun fem-en-halv uge til jeg rejser. Det er altså ret vildt at tænke på. Siden boligsituationen faldt på plads forleden, har jeg brugt timer på Google Maps for at se nærmere på det område, jeg kommer til at bo i. Det ser okay ud. Det er ikke helt centralt, men heldigvis ikke så langt fra Södermalm, som vist skulle være et meget fedt sted. Tror jeg, for ærligt talt ved jeg ikke ret meget om Stockholm. Jeg har aldrig været der, så jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg kan forvente.

Jeg ved bare, at jeg rejser den 17. januar, at det nok bliver med toget, og at pakningen bliver en bitch. (Det bliver også en bitch at skulle undvære min kæreste, men det kræver vist et helt indlæg for sig selv)

Leave a Reply

