Kold som is

Misforstå mig ikke: Jeg elsker allerede Stockholm, det gør jeg virkelig, men kulden, den kunne jeg godt have været foruden. Da jeg vågnede i morges sagde vejrudsigten på min iPhone, at der var minus 18 grader! Det er jo for sindssygt. Jeg har derfor brugt formiddagen på taktisk at planlægge, hvor mange lag tøj, man kan have på, uden det kan ses. I går havde jeg to jakker på, men det hjalp lissom ikke rigtigt på benene. Jeg håber, at februar byder på lidt mildere vejr.

Nu til noget. Jeg vil gerne begynde at lægge nogle billeder op her på bloggen, for jeg har slet ikke fået brugt mit kamera, imens jeg har været her. Der har ellers været mange ting at tage billeder af, og vejret har været perfekt til det, men af en eller anden grund er Canon ikke kommet op af tasken endnu.

udsigt
Billede af min udsigt taget med iPhone. Det fortjener vist et bedre billede ved lejlighed. Det var mere for at vise, hvor meget frost, der er på træerne. 

Leave a Reply

