Evigt solskin

Jeg ved godt, at jeg har klynket lidt (meget) over, hvor koldt der er i Stockholm, og jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg var forberedt på, at kulden ville være så gennemtrængende.

På trods af lave temperaturer har vejret vist sig fra sin absolut bedste side i den uge, jeg har været her. Der har været klar, blå himmel hver dag. Med så dejligt et lys er alting bare nemmere at håndtere.

De her billeder er måske ikke så spændende, men jeg synes, at de viser meget godt, hvor flot himlen er. De er taget på et guidet bustur, vi var på i dag.

25 jan1 

25 jan2

25 jan3

Leave a Reply

