4 dage endnu..

Om fire dage kommer min kæreste og besøger mig. Det kan ikke beskrives, hvor meget jeg glæder mig til at se ham og vise ham Stockholm. Vi har ikke set hinanden i 23 dage (siden jeg rejste), og det er det længste, vi har måtte undvære hinanden i den tid, vi har været sammen.

Jeg har hele tiden været klar over, at det ville være luksus, hvis vi kunne se hinanden én gang om måneden, imens jeg er i Stockholm og at det nok ikke er noget, jeg skal regne med.
Faktisk havde jeg også troet, at det ville være hårdere at undvære hinanden. Men for mit vedkommende har der været så mange nye ting at forholde sig til, at det har skubbet savnet lidt på afstand. Derudover har han jo aldrig været en del af “mit stockholmliv”, så derfor mangler han heller ikke som sådan. Dermed ikke sagt, at savnet ikke overvælder mig med jævne mellemrum. Især når jeg sidder alene på mit værelse alene om aftenen eller vågner alene lørdag morgen og længes efter en dejlig weekend sammen med ham.
Jeg havde nok bare troet, at jeg ville være grådkvalt hele den første måned, men det har jeg heldigvis ikke været (jeg tror dog, at det bliver uendeligt hårdt at vinke farvel til ham på næste søndag).

 

Leave a Reply

