1-års fødselsdag

Det er ikke meget, jeg får skrevet på bloggen for tiden. Jeg oplever heller ikke så forfærdeligt meget, for skolen er for alvor begyndt, så jeg synes, at jeg sidder med næsen i bøgerne meget af tiden (i hvert fald meget mere, end jeg har været vant til på Journalisthøjskolen), og det er måske ikke det mest spændende at fortælle om.

Nå, men i dag er det lørdag, og inden længe bliver lejligheden fuld af mennesker. Lillen – min yngste bofælle (og yngste ven) – fylder nemlig 1 år i dag. Samme dag som den svenske prinsesse Estelle, har jeg fået at vide 🙂
Jeg har givet ham et æske Lego Duplo (fordi det er dansk, selvfølgelig), men jeg tror måske, at han er lidt for lille til at lege rigtigt med det (for eksempel vidste han heller ikke, at man skulle ÅBNE sine gaver – han syntes, at den var lige så sjov med papir på.)

Nå, men det er faktisk lidt hyggeligt at bo sammen med sådan en lille fyr – især fordi han lyser op i et kæmpe smil, når han ser mig. Hvem smelter ikke af det?? 🙂
Jeg havde faktisk frygtet det lidt, især for skrigeriet, som der da også er en del af. Heldigvis har jeg fundet et vidundermiddel: Ørepropper, og så hører jeg ingenting.

I den måned, jeg har været her, har han lært at gå (sådan nogenlunde) og inden længe kan han også sige sine første rigtige ord, tror jeg. Det er sjovt at følge hans udvikling sådan lidt på sidelinjen.

Leave a Reply

