Smuttur til Danmark

Forleden bestilte jeg – ret impulsivt – billetter til en smuttur til Danmark i april. Jeg har været meget i tvivl, om jeg skulle tage hjem på besøg i løbet af min udveksling, om det nu var en god idé, om det ville være for svært at tage af sted igen.
Men jeg kunne mærke, at det nok ville være rart med nogle dage i det velkendte, og samtidig fandt jeg nogle ekstremt billige billetter, og så var den sag lissom afgjort 🙂

Jeg flyver til Danmark (299 svenske kroner) og tager toget tilbage til Sverige (214 svenske kroner).

Leave a Reply

