At savne mærkelige ting

Som jeg skrev i sidste indlæg, oplever jeg af og til små glimt af hjemve. Selvfølgelig er det mest, når jeg savner mig kæreste, at det opstår, men jeg savner også nogle gange bare at være i min lejlighed derhjemme. Med mine egne møbler og nips.
Og lave “kedelige ting”. For eksempel at rydde op. Af en eller anden grund elsker jeg at rydde op, rydde ud i skabe og skuffer, smide ting ud og lave orden. Den slags er ret svært at praktisere her. Dels har jeg så få ting, at det er svært at undvære noget, dels er mange af tingene nogen, jeg har lånt af min hyresvärd, og dels fordi det ikke tager mere end 5-10 minutter at gøre hele mit værelse rent og pænt.

Mit ordens- og kontrolgen er derfor lidt understimuleret for tiden, og jeg har allerede en lang liste med ting, jeg skal have ordnet, fikset og gjort, når jeg kommer hjem til sommer. Jeg er lidt tosset, det ved jeg godt  🙂

 

 

Leave a Reply

