En trist nyhed..

For ikke mange minutter siden fik jeg at vide, at en person (en voksen), der har spillet en central rolle i min barndom, ikke længere er her. Han døde i morges. Jeg har ikke set ham i snart 10 år, men alligevel ramte nyheden mig som en mavepuster og slog næsten luften ud af mig. Jeg var i chok (det er jeg stadig lidt) og kunne ikke holde tårerne tilbage.

Jeg ved ikke, hvorfor han døde, men jeg ved, at han var på alder med mine forældre, og den slags skræmmer mig helt uendeligt. Jeg er så bange for at miste nogen, jeg holder af, og især at det skal ske helt uventet og uden varsel. Jeg ved, at der ikke er noget man kan gøre for at gardere sig mod den slags. Man kan ikke “beskytte” dem, man holder af, hvor gerne man end vil gøre det. Det eneste, man kan gøre, er at huske at vise, at man sætter pris på dem og holder af dem…

Lige nu synes jeg godt nok, at jeg befinder mig langt væk fra Danmark 😦

Leave a Reply

