Jeg er her stadig..

Opdagede lige, at jeg ikke har lavet et indlæg siden den 16. marts. Og nu er det altså den 25, så her kommer lige en lille update:

Den seneste uge har stået på eksamensopgave (afleverede i fredags) i Populärkultur.  Det er lidt uvant for mig at skrive den type akademiske opgaver (da Journalisthøjskolen jo ikke er en del af universitetet) ,og så skulle den oveni købet skrives på svensk, så jeg synes, at det krævede en del arbejde, selvom den ikke skulle være så lang. Men nu må vi se. Jeg tror, det går 🙂

Weekenden blev brugt på påskefrokost og afslapning, og på onsdag starter jeg på et nyt fag, denne gang på modevidenskab. Det skal nok blive spændende. Jeg tror, at det kommer til at handle om modens/klædedragternes betydninger op igennem historien, og hvis det gør det, bliver det i hvert fald et hit hos mig 🙂

Fra torsdag aften til søndag eftermiddag får jeg besøg af to veninder fra Danmark. Det bliver virkelig hyggeligt at være sammen med nogen “hjemme fra”, og jeg glæder mig til at vise dem byen. Og når de er taget hjem, er der ikke mange dage til jeg selv vender snuden mod Danmark for en stund.

Leave a Reply

