101 dag

I går kunne jeg fejre 100-dages jubilæum i Stockholm. Om 49 dage skal jeg hjem (som planerne ser ud lige nu. Det kommer an på, om min far har mulighed for at hente mig i bil. Har han ikke det alligevel, bliver jeg nok lidt flere dage).

Man skal ikke være specielt god til matematik for at regne ud, at jeg nu har været i Stockholm 2/3 af tiden. Det går bare så stærkt og jeg er allerede begyndt at indse, at der nok er ting, jeg ikke når, inden jeg vender næsen hjem. For eksempel bliver det knebent med den tur til Gotland, som jeg hele tiden har regnet med, at der ville blive masser af tid til. Heldigvis er der ikke så langt til Sverige, og jeg er i hvert fald 100 procent sikker på, at jeg skal tilbage til Stockholm igen 🙂

Leave a Reply

