Besøg fra Danmark

Jeg har netop sagt farvel til mine forældre og om få timer er de hjemme i Danmark igen efter tre dejlige dage i Stockholm. De kom torsdag aften (men jeg havde taget fejl af tidspunktet. Jeg troede, de ville lande ved 21-tiden, de landede så klokken 18-et-eller-andet, bedst som jeg var på vej hen og spise varme hveder i den anden ende af Stockholm. Af T-banan med mig og tilbage i samme retning, hvor jeg kom fra. Flot) og var indlogeret på et hotel lige ved siden af Globen (ingen af os kunne vist overskue dem sovende på en luftmadras på mine 12 kvadratmeter). Det var lækkert, dejligt og nemt.

Det var tredje gang, jeg havde besøg fra Danmark imens jeg har været her, så jeg har efterhånden et par ting, jeg synes man skal se (Gamla Stan, Djurgården inklusiv sejltur osv), men heldigvis var vejret virkelig godt, så det gav flere muligheder. Blandt andet en tur til Drottningholms slot.

Det var rart at vise dem, hvor jeg bor, byen og bare være sammen. Vi spiste lækker mad (som jeg aldrig ville have råd til selv) og hyggede os.

I næste  weekend kommer min kæreste (faktisk allerede onsdag) og når han er taget hjem, har jeg to dage inden yngste-søster melder sin ankomst. Sidste besøg står Lotte for, og så er det vist også slut. Så har jeg også haft besøg fire weekender i træk. Det bliver rart, men måske lidt hårdt (i hvert fald for sundheden, hvis alle skal trakteres med fika, korv og köttbullar flere dage i træk 😉 )

Leave a Reply

