25

I onsdags fyldte jeg 25. Selvom jeg på papiret nu er meget voksen, er der visse ting, der ikke har ændret sig:

– Brunsvigerdame og dertilhørende Mathildekakao er stadig det bedste, man kan få på sin fødselsdag.

– Jeg skal stadig vise ID for at bevise, at jeg er fyldt 20 år (når jeg køber cider med skumfidussmag i Systembolaget. Blev i øvrigt tjekket af en pige, der heller ikke selv var en dag over 25)

– Det er stadig far, der betaler, når vi er ude og spise (har muligvis noget med indkomstforholdet at gøre)

– Jeg vil stadig gerne besøge Junibacken (Stockholms udgave af “Astrid Lindgren-land”). Overvejer at låne min roommates barn som påskud for at tage derhen.

– Man kan stadig savne sine forældre, lige så vel som man kan synes, at de er småpinlige/halvforstokkede/skøre af og til ( sorry mor og far 🙂 )

Leave a Reply

