27 dage tilbage

Jeg har sådan en app på min smartphone, der kan tælle ned til en bestemt dato, man nu engang vælger. Min kæreste synes, at jeg er en nørd, men jeg synes, det er fedt, at jeg altid lige hurtigt kan tjekke, hvor længe jeg har været i Stockholm (123 dage), hvor lang tid, jeg skal være her endnu (27 dage) og hvor mange dage, der er til jeg skal til Barcelona (36).

Overvej i øvrigt lige, at der kun er 27 dage tilbage?!? Det er under fire uger! Tiden flyver så stærkt og jeg synes dårligt nok, at jeg kan følge med. Jeg har tre eksaminer tilbage, den sidste er den 12. juni, og weekenden efter kommer min far og henter mig (win!) i “Frikadellen”. Det bliver hyggeligt at cruise hjem igennem de svenske skove, og jeg ville umuligt få plads til det hele, hvis jeg selv skulle tage tog eller fly hjem..

Leave a Reply

