Pinligt..

Jeg så lige, at jeg ikke har lavet et indlæg på bloggen siden den 29. april. Og i det er det den 20. maj, så mere end tre uger er der gået. Pinligt. Kunne nærmest ikke engang huske koden til wordpress, da jeg skulle logge på.

Det er nu ellers ikke fordi, der ikke sker noget, jeg har bare dårligt haft tid til at fortælle om det. Jeg haft besøg de sidste fire (!) weekender (og her er begrebet weekend udvidet til også at indbefatte onsdag, torsdag og mandag), så det er ikke meget, jeg har været alene. Lige nu sidder jeg på skolen og tager tilløb til at begynde at læse. Har lige sendt min veninde med lufthavnsbussen, så hun kan nå sit fly tilbage til Finland. I sidste weekend var det min yngste søster, før det min kæreste og før det mine forældre. Kom ikke her og sig, at jeg ikke har fået set byen. Har leget turistguide den seneste måned og er efterhånden ved at løbe tør for seje ting at vise frem (“Se, det her er Stortorget (i Gamla Stan). Det var her Det Stockholmske Blodbad fandt sted. Stenene på det røde hus derovre repræsenterer de 87 (?) svenskere, der blev dræbt under slaget”)

Nå, det blev et rodet indlæg, så jeg må hellere slutte det nu.

Leave a Reply

