Lidt fra iPhone-albummet

 

 
Jeg tænkte, at det var ved at være lang tid siden, at jeg har postet nogle billeder på bloggen (billedet i sidste indlæg tæller ikke), men hvis jeg skal være ærlig, så har jeg slet ikke luftet spejlrefleksen i umindelige tider. Til gengæld har jeg haft gang i iPhone-kameraet, og her er lidt af, hvad man kan finde i mit album fra starten af maj:

 

 

28.maj5

 

Lørdag den 4. maj var jeg til Kashmirkoncert i Debaser Slussen. Det var gratis og ret godt, faktisk. Fedt med små spillesteder. Det var desuden også den weekend, min kæreste besøgte mig.

 

28. maj1

 

Dagen efter, søndag den 5. maj, så jeg Danmark blive tævet af Norge i ishockey. Der var VM i Globen, som kun ligger fem minutter fra mig, og vi havde fået gratis billetter gennem uni. Det var skægt at opleve sådan en kamp. Min kæreste var på vej hjem med flyet, da de spillede – tror I lige, at nogen var ærgerlig over det? 😉

28.maj4

 

Få dage senere sprang kirsebærtræerne ud. De her billeder (over og under teksten) er fra 0nsdag den 8. maj og er taget på uni. Det er virkelig smukt, synes jeg.

 

 

28.maj6

 

Nærbillede af det lyserøde blomsterhav. Jeg følte mig helt lykkelig, da jeg sad under træet i det dejlige vejr.

 

 

28.maj3

 

Stockholmerne bliver også helt kulrede, når solen skinner og kirsebærtræerne blomstrer. Det her er taget i Kungsträdgården. Vist nok lørdag den 11. maj, hvor jeg havde min søster på besøg. Desværre er kirsebærblomsterne forlængst væk. Måske er det netop det, der er en del af charmen; at de kun er der så kort tid?!

 

 

28.maj2

Samme dag tog vi et smut forbi Skansen, der er en mellemting mellem en zoologisk have (med nordiske dyr) og Den Gamle By i Aarhus. Der var virkelig godt vejr, og påfuglehannerne viste sig rigtigt frem for damerne/tilskuerne.

Leave a Reply

