Bloggens fremtid

Nu er der ikke lang tid, til jeg ikke længere befinder mig “langt mod nord”, og jeg har derfor overvejet, hvad der skal ske med bloggen, når jeg vender hjem til Danmark. Jeg har besluttet mig for, at jeg vil føre bloggen videre, for selvom jeg ikke altid har været særligt flittig til at opdatere, har det alligevel været rart at have et sted, hvor jeg kunne skrive, tænke og fortælle lidt. At navnet så bliver en smule misvisende, må jeg jo bare leve med.

Det interesserer mig desuden ikke så meget, om nogen læser med. Jeg oprettede den for min egen skyld – som en slags dagbog (eller logbog, om man vil), men det er da kun hyggeligt, hvis der er nogen, der kigger forbi en gang imellem 🙂

Leave a Reply

