Jinx

Man skal åbenbart lade være med at gå ud fra noget, før man har tjekket, om det virkelig er sådan. Forleden skrev jeg, at jeg havde bestået mit svenskkursus. Jeg havde lige været til eksamen, og jeg syntes, at det var gået fint. I går tjekkede jeg resultatet for hele kurset: “U” (som står for underkänd, som betyder, at man er dumpet).
Det var virkelig et slag i ansigtet! For det første troede jeg slet ikke, at man kunne dumpe, hvis man ellers havde afleveret sine opgaver og deltaget i undervisningen, og for det andet havde jeg netop haft en god følelse med det hele. Virkelig øv.

Jeg kan som sådan ikke “bruge” kurset til noget – udover at have lært svensk, men jeg er alligevel ekstremt skuffet, for jeg bryder mig ikke om tanken om, at jeg er dumpet, og jeg synes også, at jeg har lagt en del arbejde i det.

Jeg skrev en mail til min lærer for at høre, hvad jeg havde gjort galt, nu må vi se, hvad han svarer…

Leave a Reply

