This is the end…

Ups, det er lang tid siden, jeg sidst har svinget forbi bloggen, men det er skam ikke med min gode vilje. Lejligheden, jeg bor i, er ved at blive bygget om, så nettet har været ret ustabilt de sidste mange dage. Trælst i øvrigt.

Siden sidst har jeg:
– Haft to eksaminer
– Siddet på klipper og kigget på smuk udsigt og fine luftballoner – to gange
– Sagt farvel til søde mennesker
– Været på udflugt – blandt andet til skärgården, men mere om det i et andet indlæg
– Overvejet, hvordan jeg skal få plads til alle mine ting i kufferterne – godt, at man min far henter mig (overvejer, om jeg lidt er ude i noget med at pakke i sorte sække. Det må man godt, når man flytter. Ville dog være usselt (og lidt suspekt) at tage sorte sække med om bord på fly/tog)
– Kigget på lejligheder (hov! Det har jeg vist ikke fortalt noget om. Eller har jeg?)

Forresten en lille update på den underkända svenskeksamen. Det var den skriftlige del, der ikke var god nok, så den har jeg fået lov at gøre om i morgen. Det er rart.

Leave a Reply

