Bloggens fremtid

Bloggen blev i sin tid startet, fordi jeg skulle på udveksling i Stockholm, og det var lissom det, der var bloggens tema (der af også navnet Langt med nord). Nu er jeg självklart ikke længere i Sverige, men jeg har alligevel besluttet at føre bloggen videre under samme adresse. Dog burde jeg nok overveje, om ikke det var mere relevant at ændre navnet til Langt mod syd 😉

Hvad bloggen nu skal handle om, ved jeg ikke rigtig, det afhænger meget af, hvad mit liv nu kommer til at bringe. Som jeg skrev i forrige indlæg er jeg netop blevet færdiguddannet, og derfor ligger verden ret åben for mine fødder (det lyder næsten som en Nik og Jay-sang), og jeg er spændt på at se, hvad der sker 🙂

Leave a Reply

