En ny begyndelse

Det er 133 (!!) dage siden jeg sidst satte mig ved tasterne og skrev et indlæg til bloggen. Meget er sket siden. Nærmest alt for meget, og det har været lidt svært at følge med. Siden sidst har/er jeg blandt andet:

– Taget afsked med Stockholm. Den 15. juni kom min far til Stockholm og vi fyldte bilen med alt mit ragelse inden vi gik ud og tog afsked med byen. Den 16. juni, tidligt om morgenen, kørte vi mod Danmark, og Stockholm var ikke længere mit hjem.

– Holdt sommerferie, hvilket blandt andet indebar en dejlig kæresteuge i Barcelona

– Pakket min lejlighed i Odense ned og flyttet til en ny og meget større i Svendborg. Det er min kæreste, der har fået fast arbejde som journalist i Svendborg, og som den gode kæreste, jeg jo er, fulgte jeg selvfølgelig med.

– Skrevet bachelorprojekt. To måneder med hårudriven og pendling mellem Sydfyn og Nordjylland (hvor min makker bor)

– Blevet færdiguddannet som journalist. Juhuuu! Eksamen var i går, og jeg er meget lettet og glad.

 

Hvad jeg så skal nu:

– Blive lidt bedre til at blogge.

– I gang med at søge arbejde.

– Stifte bekendtskab med dagpengesystemet.

– Finde ud af, hvad jeg egentlig allerhelst gerne vil…

Leave a Reply

