Et diy-projekt

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at der ikke sker specielt meget i mit liv for tiden. Jeg søger jobs, men der er ikke meget at vælge imellem, så derfor må jeg finde på andre ting at underholde mig med i mellemtiden.

En af de ting, jeg har brugt tid på de seneste dage, er et lille diy-projekt, som jeg har lavet sammen med min far. Lige siden jeg flyttede ind i min lejlighed i starten af august, har jeg vidst, at jeg gerne ville have en såkaldt ‘daybed’ ved det store vindue i stuen. Vinduet er i et udhak, der måler cirka to-en-halv meter, så det er ikke lykkedes mig at finde en færdig daybed i de mål, og køber man en almindelig briks, er den for bred i forhold til, hvad jeg gerne ville have.
Derfor overtalte jeg min far til at bygge en til mig, så den kunne blive præcis som jeg ønskede. Det viste sig at være meget nemt: en bordplade, to ben og en masse beslag. Derudover havde mine forældre et par gamle skummadrasser til overs, som vi skar til, så de passede i størrelsen.

21 nov321 nov521 nov421 nov121 nov2

Puderne har jeg selv syet, og stoffet er købt i Stof2000. Jeg synes, det er ret fedt, når man kan lave ting selv, og det er bestemt noget, jeg vil dyrke endnu mere fremover.

Jeg er i hvert fald meget tilfreds med resultatet, og jeg tror, at hjørnet egner sig perfekt til kaffe, gode bøger og spil.

Leave a Reply

