Allan, Bodil og alle de andre

Okay, jeg indrømmer, det stormer ret kraftigt. Jeg kan mærke, hvordan hele huset ryster, det fyger og suser ind ad vinduerne, og jeg har ikke tænkt mig at bevæge mig udenfor.

Jeg giver ellers ikke ret meget for det såkaldte “vilde vejr”, vi af og til har i Danmark. Sner det mere end en halv time, kaldes det snestorm, og er vinden lidt kraftigere end normalt, taler vi straks om storm og orkan. Er der over 25 grader, har vi hedebølge. Men okay, jeg gi’r mig, nogle gange er der noget om snakken. Og det er der vist i dag.

Nu venter jeg bare på, at min kæreste kommer hjem fra arbejde (journalister får ikke stormfri, de får overarbejde), så vi kan spise simremad og drikke rødvin i ly for blæst og vind.

Leave a Reply

