Om at være god til banko

I går var jeg med min kæreste til banko. Ja, altså det er ikke noget, han går til, det var familie-jule-banko med hans arbejde. Jeg tror ikke, at jeg har spillet banko siden jeg var barn og var til den årlige spejder-jule-banko, men jeg var åbenbart ret god (hvis man da kan tale om at være god til at lægge plastikstykker på papplader). Jeg var i hvert fald den, der vandt mest. Det blev faktisk nærmest pinligt til sidst, især så meget, jeg levede mig ind i spillet.
Jeg høstede fem gaver og er nu fire gavekort og to flasker vin rigere. Som arbejdsløs uden indtægt synes jeg faktisk, at det var en ganske rimelig fordeling 🙂

Jeg håber dog ikke, at jeg har opbrugt alt mit held, for jeg har både en jobsøgning og to skrabejulekalendere, der gerne skulle give gevinst.

Leave a Reply

