En god uge

Glædelig fjerde søndag i advent. Jeg har hverken adventskrans eller adventsgaver, men jeg kunne da skrabe de sidste adventsfelter i min skrabekalender. Vandt jeg? Nej, selvfølgelig ikke. Fuskerkalender.

Nå, det var slet ikke det, indlægget her skulle handle om. Der er nemlig sket store ting i mit liv: Jeg har fået job. Fem måneder som vikar på Fyens Stiftstidendes med start 2. januar. Jeg er så glaaaad, og det bliver fantastisk at komme i gang igen.

Jeg nåede ellers både at være til møde med jobcentret og a-kassen (jeg fik faktisk jobsamtalen på vej til a-kassemøde i København) og få lagt ‘aktiveringsplan’ (et redigeringskursus), men det bliver der altså ikke noget af i denne omgang.

Med så dejlig ud udsigt at starte det nye år med er det pludselig ikke så slemt at være snottende og hostende på 8.dagen.

Leave a Reply

